۶- ویرایشگر ++Notepad:

این گزینه فقط برای کاربران ویندوز است و هنوز هم به طور فعال به روز می شود. این ویرایشگر کد بسیار سبک و کم حجم نسبت به دیگر ویرایشگرها می باشد و نسبت به آنها از کارایی کمتری برخوردار است، اما Notepad ++ جایگاهی در این فهرست دارد، زیرا هنوز هم می تواند با بهترین ویرایشگرهای متن در رقابت باشد.

ویرایشگر ++Notepad

وب سایت ویرایشگر ++Notepad

۷- ویرایشگر GNU Emacs:

تجربیات مختلفی از Emacs وجود دارد، این ویرایشگر یک ویرایشگر لایه باز، قابل گسترش و قابل تنظیم است. Emacs یکی از قدرتمندترین ویرایشگرها است و به همین ترتیب طول می کشد تا راه خود را یاد بگیرد. امکانات آن شامل حالت های ویرایش محتوای متفاوت و پشتیبانی کامل یونیکد برای تقریبا تمامی انواع اسکریپت ها است.

ویرایشگر GNU Emacs

وب سایت ویرایشگر GNU Emacs

۸- ویرایشگر Komodo Edit:

Komodo Edit یک ویرایشگر قدرتمند و اساسی است. این ویرایشگر پشتیبانی چند زبانه، انتخاب های متعدد و تکمیل خودکار را ارائه می دهد، به علاوه امکان ردیابی تغییرات و یا مشاهده نسخه Markdown و همچنین یک IDE کامل تر دارای ویژگی است که برای پرداخت آن نیاز به خریداری آن دارید.

ویرایشگر Komodo Edit

وب سایت ویرایشگر Komodo Edit

۹- ویرایشگر Buffer Editor:

اگر شما یک برنامه نویس طرفدار اپل هستید، Buffer Editor می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این برنامه برای iOS طراحی شده است که باعث می شود تغییرات سریع در وب سایت شما از طریق iPhone یا iPad انجام شود. این ویرایشگر یک نمایه تقسیم یا حالت تمام صفحه را ارائه می دهد و شما می توانید به سرعت بین زبانه ها تغییر دهید. همچنین با BitBucket، GitHub، GitLab، Dropbox، iCloud، Google Drive، SFTP، SSH و سرورهای FTP متصل شوید.

ویرایشگر Buffer Editor

وب سایت ویرایشگر Buffer Editor

۱۰- ویرایشگر CoffeeCup HTML Editor:

CoffeeCup دو گزینه ویرایشگر مختلف کد ارائه می دهد. یک نسخه رایگان وجود دارد که برای مبتدیان عالی است که به دنبال یک ویرایشگر متن ساده هستند. با استفاده از این، شما می توانید فایل های جدید HTML و CSS را از ابتدا ایجاد کنید یا فایل های سایت موجود را ویرایش کنید. در عوض، تعدادی از تم پاسخگو قابل تنظیم است که می توانید از آن برای ایجاد یک پروژه جدید استفاده کنید. نسخه ی تجاری نیز وجود دارد که شامل ویژگی های بیشتری مانند ابزارهای اعتبارسنجی HTML و CSS و طراحی جدول می باشد.

ویرایشگر CoffeeCup HTML Editor

وب سایت ویرایشگر CoffeeCup HTML Editor

نکات امنیتی برای محافظت از وب سایت
شاید این مطلب را نیز بپسندید

۱۱- ویرایشگر Coda:

ویرایشگر متن Coda (در حال حاضر در نسخه ۲) برنامه OS X است که مقدار زیادی از ویژگی های دستی را ارائه می دهد. در کنار گزینه های ویرایشگر معمول کد، برخی از ویژگی های جالبی در این ویرایشگر وجود دارد، به عنوان مثال، یافتن و جایگزینی شامل یک علامت ‘Wildcard’ است که RegEx را یک دکمه ساده می کند و Coda Pops شما را قادر می سازد به سرعت ایجاد رنگ یا شیب، با استفاده از کنترل آسان، تایپ کنید.

ویرایشگر Coda

وب سایت ویرایشگر Coda

۱۲- ویرایشگر DroidEdit Pro:

DroidEdit Pro یک ویرایشگر کد نرم افزاری برای تبلت ها و گوشی های آندروید است. با توجه به قیمت پایین آن شما برنامه ای دریافت خواهید کرد که به نظر می رسد عالی است و به سادگی برای برنامه نویسی کار می کند. رابط کاربری ساده و برنامه از برجسته سازی نحوی، ترتیب براکت ها، Dropbox و SFTP / FTP پشتیبانی می کند. در این ویرایشگر کلیدهای میانبر قابل تنظیم نیز وجود دارد.

بهترین ویرایشگرهای کد (بخش دوم) 1
ویرایشگر DroidEdit Pro

وب سایت ویرایشگر DroidEdit Pro

۱۳- ویرایشگر Textastic:

Textastic یک ویرایشگر کد به طور خاص در برنامه نویسی بر روی iPad است (هرچند نسخه های آیفون و مک برای آن وجود دارد). همراه با تمام بیت های معمول و bobs شما انتظار (پشتیبانی از FTP / SFTP، پیش نمایش محلی و از راه دور، برجسته نحو)، شما یک ردیف اضافی از کلید های اضافی در صفحه کلید مجازی دریافت می کنید که برای دسترسی سریع به کاراکتر های منظم استفاده می شود. همچنین پشتیبانی از TextExpander برای کار با snipet ها وجود دارد.

ویرایشگر Textastic

وب سایت ویرایشگر Textastic

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین ویرایشگر کد کمک اندکی کرده باشیم.