داشتن حضور آنلاین حیاتی است، تصاویر، آگهی ها پوسترها و لوگوها بخش مهمی از نام تجاری مدرن هستند. مشتریان با صدها و هزاران صفحه در اینترنت برای انتخاب خواسته خود روبرو هستند، بنابراین آنها گزینه های انتخاب زیادی برای تصمیم گیری پیش رو دارند.

SEO وب سایت و طراحی گرافیکی دست در دست دارند. طراحی گرافیک وحشتناک، وب سایت شما را می کشد. بنابراین گرافیک وب سایت خود را فراموش نکنید.

هرچقدر هم که از نظر کد نویسی سایت شما در ردیف بهترین ها قرار داشته باشد و شما از تمامی مهارت های برنامه نویسی در طراحی سایت خود بهره برده باشید، باز امتیاز نهایی سایت شما با گرافیک خوب یا بد آن تعیین می شود.

طراحی سایت ضعیف

نمونه های متعددی از طراحی وب سایت خیلی بد آنلاین وجود دارد. بسیاری از وب سایت های قدیمی تر محتوای ضعیف، رنگ ها و گرافیک ناخوشایندی دارند. این به هیچ وجه برای SEO وب سایت مطلوب نیست.

یک وب سایت خوب وقتی خلق می گردد که حوزه طراحی گرافیک با حوزه برنامه نویسی وب در هم آمیزد و شما بتوانید سایتی با گرافیک خوب و اصول برنامه نویسی درست را پیش روی خود داشته باشید.

یک طراح با استعداد گرافیکی با متخصص سئو همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که تمام جنبه های وب سایت فوق العاده و موثر هستند. محتوا باید به درستی قرار گیرد و طراحی نیز باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد. یک وب سایت باید به زیبایی بصری نگاه کند، اما باید به راحتی بارگذاری شود. طراحان گرافیک به همه چیز نگاه می کنند، از رنگ گرفته تا گرافیک و فونت و… همانطور که هر متخصص با تجربه SEO می داند، یک UX ضعیف وب سایت را می کشد.

عکاسی معماری
شاید این مطلب را نیز بپسندید

وب سایت های مناسب برای نسخه موبایل(mobile friendly)

تمام وب سایتها باید امروز از نظر نمایش در تلفن همراه مناسب باشند. امروزه ما به طور فزاینده ای از دستگاه های تلفن همراه برای مشاهده وب سایت ها استفاده می کنیم، به طوری که اگر تصاویر و گرافیک ها برای صفحه نمایش های کوچکتر و تلفن های همراه مناسب نشوند، موقعیت SERP شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد. طراح گرافیک به شما کمک خواهد کرد یک وب سایت mobile friendly طراحی کنید که کاملا برای یک صفحه نمایش تلفن همراه مناسب باشد. تمام عناصر در سایت باید سریعا بارگذاری شوند و به اندازه صفحه نمایش درست تنظیم شوند.

انتخاب فونت های مناسب

فونت ها در طراحی وب سایت بسیار مهم هستند و صفحات وب به فونت مناسب نیاز دارند. فونت اشتباه غیر قابل خواندن است یا حرفه ای نیست. تصور کنید که آرم شرکت خود را در کنار عنوان با فونت خیلی نا مناسب مشاهده کنند، فکر می کنید مشتریان شما برند شما را درک می کنند؟ آنها فرض می کنند شما یک کسب و کار جدید با تجربه خیلی پایین هستید. آیا این نوع تصویری است که می خواهید بر روی مخاطبان خود بگذارید؟

خدمات طراحی گرافیک را ساده نگیرید. مشارکت گرافیست ها با طراحان وب سایت و کارشناسان SEO بسیار مهم است. شروع به کار کنید و به دنبال یک طراح گرافیک با تجربه برای استراتژی SEO خود بگردی، این پول به خوبی خرج خواهد شد.