طراحی سایت املاک به شما کمک میکند تا بتوانید خدمت رسانی به مراجعین را شتاب بخشید املاک جزوه یکی ازکسب وکارهایی است که مراجعین زیادی دارد و از نیاز های روزمره افراد بهره گیری ازخدمات آن است شما با طراحی سایتی کارآمد به افزایش راندمان کاری خود بپردازید.

مجموعه دیزاینستان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است و با کادر حرفه ای خود به فکر راحتی و پیشرفت کاری شما است .

فواید طراحی سایت املاک

یکی از فواید مهم طراحی سایت در کرج بالابردن مراجعه کنندگان شما است ، افراد میتوانند با مراجعه به شما و دیدن سایت شما از خدمات انلاینی که درخدمتشان قرار دادید استفاده کنند .

از فواید دیگر آن افزایش راندمان و در آمد شما است که (در ابتدای مقاله به آن اشاره کردم )

افزایش تایم کاری بدون خستگی سایت ۲۴ ساعته در خدمت رسانی مراجعین شما آماده و پاسخگو آنهاست .

کارایی طراحی سایت املاک :

طراحی این چنین سایتی یه سری کارایی ها برای کاربران دارد?

مشاوره انلاین : اشخاص برای خرید وفروش و اجاره و رهن ملکی که باتوجه به سلیقه و درنظر گرفتن بودجه آنها باشد نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند که به صورت حرفه ای و ماهرانه بتواند آنها را مشاوره دهد .

نقشه نشان گذاری شده : نقشه ای که مکان هایی که برای  فروش ، رهن ، اجاره و خرید هستند در آن علامت گذاری شده است.

گالری و عکس و ویدیو : شما میتوانید با در خواست عکس از صاحبان ملک و حتی ویدیو تصویری از ملک و بارگذاری آن داخل سایت از مراجعه حضوری با افرادی که به شما رجوع کردن برای پیداکردن ملک خودداری کنید و به سرعت معالمه های روزانه خود بیافزایید.

لیست سازماندهی شده : منظور از لیست سازماندهی شده لیستی است که مواردی که به شما سپرده شده تا آنها را برایشان بفروشید ، رهن بدهید و …

به صورت منظم و با توجه به نیاز مشتری در اختیار اشخاص قرار بگیرد و افراد بتوانند باتوجه به موارد قابل توجهشان برای انتخاب ملک ، ملکی را به خوبی انتخاب کنند )

طراحی سایت آموزشی
شاید این مطلب را نیز بپسندید

که این سازماندهی میتواند مواردی را در بر داشته باشد از قبیل :

قیمت :

اشخاص میتوانند با در نظر گرفتن مقدار قیمتی که مدنظرشان هست و میخواهند به آن مقدار هزینه کنند داخل محدوه ی قیمتی خود شوند و مواردی که با بودجه آن ها مطابقت دارد انتخاب کنند.

منطقه :

هر املاکی را باتوجه به منطقه کاری خود و محله هایی که تحت پوشش خود دارد طراح سایت آنها را دسته بندی میکند و در خدمت افراد میگذارد .

متراژ :

یکی از موارد قابل توجه افراد برای خرید ملک متراژ است کاربران با در نظر گرفتن متراژ مد نظر خود در این دسته بندی میتوانند ملک مورد نظر خود را پیدا کنند .

تعداد اتاق خواب وامکانات رفاهی خانه :

برخی افراد به دلیل تعداد افراد خانواده تعداد اتاق ها برایشان اهمیت دارد و همچنین امکانات رفاهی موجود در ساختمان مثل اسانسور ، انباری ، دیزاین داخلی و روشنایی ، وسایل سرمایشی و گرمایشی که در خانه تعبیه شده است و…

خرید ، فروش ، اجاره ، رهن :

این دسته بندی کمک میکند که افراد باتوجه به نیاز که دارند مثلا نیاز به فروش ملک ، نیاز به خرید خانه و…. دارند در این دسته بندی انتخاب کنند .

در واقع به صورت الکترونیکی لیست های بالا در خدمت کاربران قرار میگیرد و با علامت گذاری آنها به ترتیب تمام مواردی که در نظر دارند را انتخاب کرده و با فاکتور هایی که باانتخاب خود در اختیار سایت قرار میدهند بهترین خروجی که مد نظرشان بوده را بگیرند .

در نتیجه بعداز همه این مواردی که در مقاله به آنها پرداخت شد در صورت نیاز بتوانند با شماره تماس و آدرسی که از  املاک شما در سایت قرار داده شده استفاده کنند و به شما مراجعه کنند در واقع تایم کاری حضوری شما صرف انجام معامله هایی شود که از فاکتور های بالا گذشته و نیاز نباشد که شما روزانه بارها و بارها به سوالاتی که تکراری است بپردازید که دردنیای کنونی که همه به دنبال سرعت و شتاب در انجام کار های خود هستند باعث شود از عرصه رقابت باز بمانید.